вівторок, 4 липня 2023 р.

Обласний конкурс знавців іноземної мови «Моя професія –моє майбутнє» на тему «Значимість моєї професії в умовах війни»

                   Відповідно до наказу Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників  у Хмельницькій області від 28.02.2023р. № 7-од «Про організацію проведення серед учнів професійно-технічних навчальних закладів обласного конкурсу знавців іноземної мови «Моя професія – моє майбутнє» на тему «Значимість моєї професії в умовах війни», з метою розвитку творчих здібностей та пізнавальних інтересів учнів засобом пропаганди майбутньої професії, підвищення інтересу до поглибленого вивчення іноземних мов та підвищення рівня викладання іноземних мов проведено обласний конкурс знавців іноземної мови «Моя професія – моє майбутнє».

         Перед учасниками ставилось завдання відзняти відеоролик на тему: «Значимість моєї професії в умовах війни» іноземною мовою та тривалістю не менше 5 хвилин.

            У конкурсі брали участь  19 професійних (професійно-технічних) навчальних закладів області. Підсумки свідчать про те, що окремі учасники при виконанні завдань виявили глибокі та міцні знання, уміння та практичні навички, показали високі творчі здібності, що є результатом наполегливої та сумлінної праці як учнів, так і викладачів іноземних мов професійних (професійно-технічних) навчальних закладів області. Кращі відеоролики підготували здобувачі освіти ДНЗ "Хмельницький центр ПТО сфери послуг", Хмельницького професійного ліцею, Вищого професійного училища №4 м.Хмельницького, Шепетівського професійного ліцею, Вищого професійного училища №25 м. Хмельницького, ДНЗ «Деражнянський центр професійної освіти». Кращими у номінаціях відзначені роботи здобувачів освіти ДНЗ  «Вищого професійного училища №11 м. Хмельницького», ДНЗ «Волочиський промислово-аграрний професійний ліцей», Нетішинського професійного ліцею.

         Членами журі конкурсу було зауважено те, що учням професійно-технічних навчальних закладів слід звернути увагу на морфологічні, синтаксичні помилки, вживання епітетів, порівнянь, різноманітність вживаних структур, ідеоматичних зворотів під час виконання творчих робіт, порядок слів у реченнях, вживання часових форм і артиклів.

Посилання на матеріали: https://teach-english-vs.blogspot.com/p/2023.html


Немає коментарів:

Дописати коментар